Veelgestelde Vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Om onze prijzen laag te houden, verzendt Celfstore producten rechtstreeks vanaf de fabrikant of leverancier.
Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt (maandag-vrijdag). De levertijd in Nederland en België bedraagt doorgaans 4-6 werkdagen na verwerking, afhankelijk van de bestemming. Dit betekent dat uw bestelling doorgaans binnen 5-8 werkdagen wordt geleverd.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@celfstore.nl
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wanneer u bij Celfstore een bestelling plaatst, profiteert u altijd van gratis verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Celfstore biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsproviders in Nederland & België:
- American Express
- Mastercard
- Bancontact
- Google Pay
- Apple Pay
- Shop Pay
- Maestro
- iDEAL
- Visa
Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?
Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden. Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg.
Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@celfstore.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.
Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.
Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of als u het artikel niet meer wilt hebben.
U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice via info@celfstore.nl. Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.
Heeft u nog vragen?
E-mail: info@celfstore.nl
Contactinformatie:
Websitenaam: Celfstore
KVK naam: Celf
Handelsnaam: Celfstore
Adres: Van Den Havestraat 7, 6521 JN Nijmegen, Nederland
E-mail: info@celfstore.nl
Contactformulier: Hier
Telefoon: +31 617761326
Bedrijfsnummer: 90953169
Btw-nummer: NL004853907B24
Klantenservice Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur
(GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam)
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.